2010-06-09

Resan

Några ord om nerresan. I år blev det flyg ner till Ronneby, vilken även innebar några timmars väntan på Arlanda. Träffade några trevliga människor på flygplatsen i ronneby och vi delade taxi in till ronneby, tog tåget till sölvesborg och därefter ytterligare en taxi ut till festivalområdet i Norje.
Tyvärr hann jag inte klart min artikel innan avfärd och då den har deadline på fredag hade jag inget annat val än att ta med datorn. Blev till att skriva på varje tillfälle som gavs och till slut (sista raderna skrevs i tältet på campen) blev jag så pass färdig att jag vågade skicka den till medförfattaren för lite redaktionellt upputsande, precis lagom till att batteriet i datorn skulle dö!! Nu inget mer jobb för denna vecka!!! ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Norjebokevägen,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar